2011/12/12

Ingurumenaren astea Berriozarren / Semana del Medio Ambiente en Berriozar

Aste honetan zehar, Berriozarko Udalak antolatua, hainbat ekimen burutuko dira ingurumenarekin erlazionatuak:
- Astearte 13an, arratsaldeko 7etan, Kulturgunean, mahainguru bat ospatuko da baratze ekologikoen proiektuaren berri emateko. Udalak asmoa du baratzeak auzokideen esku uzteko ekoizpen ekologikoa egiteko baldintzapean.
- Ostegun 15ean, arratsaldeko 7etan, Kulturgunean, etxean energia aurrezteko moduari buruzko mahaingurua.
- Larunbat 17an, goizeko 10etan, Lantzeluze pilotalekutik abiatuta, Ezkaba mendiko ibilbide berriak ezagutu eta zeharkatzeko txangoa. Goiz osokoa. Bukaeran otamena natur gelan.

A lo largo de esta semana, organizados por el Ayuntamiento de Berriozar, se van a realizar interesantes actividades relacionadas con el Medio Ambiente:
- El martes 13, a las 7 de la tarde, en el Kulturgune, tendrá lugar una mesa redonda en la que se explicará el nuevo proyecto municipal para alquiler de huertas ecológicas.
- El jueves 15, a las 7 de la tarde, en el Kulturgune, se celebrará otra mesa redonda, esta vez sobre el tema "el ahorro de energía en casa".
- El sábado 17, a las 10 de la mañana, con salida desde el frontón Lantzeluze, se realizará una excursión para conocer los senderos paisajísticos del monte Ezkaba. Al final habrá un tentenpié en el Aula de la Naturaleza.

0 comentarios:

Publicar un comentario

nor gara ?

Mi foto
Berriozarko NaBaiko kideen blogean zaude.Bildurekin koalizioan Berriozarko Udala gobernatzen duena. Gure ideiak eta eginkizunak zabaltzeko erabiltzen dugu. Berriozartar guztiok gonbidatuak daude parte hartzera.

Contacto Na Bai Berriozar

The land of the basques by Orson Welles

Bideoak. ¡Ojalá! Silvio Rodríguez

Bideoak. Azaroko Osoko Bilkura

Berriozar Bai en tu Email

Introduce tu direccion de correo:

El Tiempo en Berriozar

Artxiboa

Powered By Blogger