2009/11/27

El ministro saharaui de desarrollo visita Berriozar / Saharako garapen ministroak Berriozarrera etorriko da

Heldu den azaroaren 30ean, Saharar Errepublikako garapen ministroa Berriozarrera etorriko da. Goizeko 11etan bisita bat eginen da Artiberri IIko obretara, urbanizazio horren erdian kokatuko baita "Saharar Errepublika" izeneko plaza, oraindik obretan badago ere. Segituan, Saharar Errepublikako Nafarroako Ordezkaritzaren egoitza, Berriozarren dagoena, Udalak utzi zien etxabe batean. Eguerdian harrera ofiziala eginen zaio udaletxe berriko osoko bilkuren aretoan alkate eta zinegotzien aldetik. Bilera horretan saharar herriari Berriozarko Udalak emanen dizkion diru-laguntzen berri emanen zaio, gure herriak eta Saharako Emheiriz herriak sinatua duten senidetasun akordioaren arabera.
Bukatzeko Salek Baba garapen ministroak prentsaurreko bat eskainiko du Saharak gaur egun bizi duen egoera politikoa azaltzeko.

El próximo lunes, 30 de noviembre, el ministro de desarrollo de la República Saharaui visitará Berriozar. A las 11 de la mañana está prevista una visita a las obras de Artiberri II donde se está urbanizando la futura "plaza República Saharaui - Saharar Errepublika plaza" que se ubicará en el centro de la urbanización. A continuación visitarán los locales sede de la Delegación de la República Saharaui en Navarra que ocupan una oficina cedida por el Ayuntamiento de Berriozar.
A las 12 h. tendrá lugar una recepción oficial en el salón de plenos del nuevo Ayuntamiento, en la que el alcalde y concejales/as informarán al ministro de las ayudas al desarrollo concedidas a proyectos del Sahara en virtud del acuerdo de hermanamiento que nuestro municipio mantiene con la población saharaui de Emheiriz.
El acto finalizará con una rueda de prensa en la que el ministro saharaui, Salek Baba, informará de la situación del Sahara y la aplicación del plan de paz diseñado por la ONU y que Marruecos se niega a llevar a cabo. En ese sentido, el Ayuntamiento de Berriozar aprobó una moción en el pleno de noviembre de solidaridad con el pueblo Saharaui y que insta al cumplimiento de dicho plan de paz.

0 comentarios:

Publicar un comentario

nor gara ?

Mi foto
Berriozarko NaBaiko kideen blogean zaude.Bildurekin koalizioan Berriozarko Udala gobernatzen duena. Gure ideiak eta eginkizunak zabaltzeko erabiltzen dugu. Berriozartar guztiok gonbidatuak daude parte hartzera.

Contacto Na Bai Berriozar

The land of the basques by Orson Welles

Bideoak. ¡Ojalá! Silvio Rodríguez

Bideoak. Azaroko Osoko Bilkura

Berriozar Bai en tu Email

Introduce tu direccion de correo:

El Tiempo en Berriozar

Artxiboa

Powered By Blogger