2011/01/18

Bilabesen biltegia agustinoen ikastetxean / Las cocheras de la villavesa en el colegio de agustinos


Azken egunetan Torrens Jaunak, Iruñerriko Mankomunitatearen lehendakariak, prentsara adierazi dionaren arabera, litekeena da urte batzuen buruan bilabesak biltzen diren kasernak San Agustin ikastetxe zaharra dagoen lur-sailetan kokatzea. Izan ere aspaldiko partez txiki geratu baitzaizkie Ezkaba mendiko magalean, Antsoain eta Atarrabia artean dituzten biltegiak eta, alde batetik mendia eta bestetik Iparraldeko Erronda daudenez, ez dute handitzeko aukerarik. Dena den hainbat tramite burokratiko egin behar dira dagoeneko eta ez dute aurrikusten epe laburrean etortzea, urteak pasa beharko dira oraindik asmo bat baino ez dena errealitate bilakatzeko.
Según declaraciones que el Presidente de la Mancomunidad de la Comarca de Pamplona viene haciendo a la prensa en los últimos días, sería muy posible que las cocheras en las que se guardan los autobuses urbanos de la comarca se construyeran en el terreno que actualmente ocupa el colegio San Agustín, tan vinculado históricamente a Berriozar. Las actuales cocheras de la MCP, situadas a la falda del monte Ezkaba, entre Ansoain y Villava, hace tiempo que se les quedaron pequeñas, pero no pueden ser ampliadas debido a la cercanía del monte, por un lado, y de la Ronda Norte por otro, por lo que deben ser trasladadas y los agustinos sería un enclave muy adecuado. De todas formas todavía quedan muchos trámites burocráticos y decisiones por tomar, así que no prevén que el cambio se produzca a corto plazo, todavía tendrán que pasar años para que lo que no es más que una idea se convierta en realidad.

0 comentarios:

Publicar un comentario

nor gara ?

Mi foto
Berriozarko NaBaiko kideen blogean zaude.Bildurekin koalizioan Berriozarko Udala gobernatzen duena. Gure ideiak eta eginkizunak zabaltzeko erabiltzen dugu. Berriozartar guztiok gonbidatuak daude parte hartzera.

Contacto Na Bai Berriozar

The land of the basques by Orson Welles

Bideoak. ¡Ojalá! Silvio Rodríguez

Bideoak. Azaroko Osoko Bilkura

Berriozar Bai en tu Email

Introduce tu direccion de correo:

El Tiempo en Berriozar

Artxiboa

Powered By Blogger