2011/11/18

Lairaren aldeko konzentrazioa gaur / Hoy concentración a favor del Centro Laira

Gaur, ostiral 18a, goizeko 11,15etan, Laira Zentroaren aldeko konzentrazio bat eginen da Berriozarko Osasun Etxearen atarian. Jakina denez Nafarroako Gobernuak Laira Zentroa finantziatzeko hitzarmena kendu du aurrekontuen proiektutik eta litekeena da 140.000 € inguruko kostua aurre egiteko baliabiderik gabe geratzea. Laira Zentroa UPN eta PSNko gobernuaren beste biktima bat izanen da. Orain arte Osasunbideak ez du zerbitzuarekin jarraitzeko planteamendurik egin.
Hoy, viernes 18 de noviembre, a las 11,15 de la mañana, tendrá lugar una concentración frente a la puerta del Centro de Salud de Berriozar a la que acudirán las trabajadoras de Laira y todas las personas que quieran acompañarlas en su reivindicación por el mantenimiento de Laira.
Como es conocido el Gobierno de Navarra ha suprimido la partida presupuestaria destinada a financiar el convenio con el Ayuntamiento de Berriozar vigente los últimos años por un importe de aproximadamente 140.000 € ya que ésta no aparece en el anteproyecto de Ley de Presupuestos para 2012. Lo más probable es que el Centro Laira se convierta en una víctima más de los recortes del gobierno de UPN y PSN, que de momento no ha comunicado nada sobre la continudad del servicio.

0 comentarios:

Publicar un comentario

nor gara ?

Mi foto
Berriozarko NaBaiko kideen blogean zaude.Bildurekin koalizioan Berriozarko Udala gobernatzen duena. Gure ideiak eta eginkizunak zabaltzeko erabiltzen dugu. Berriozartar guztiok gonbidatuak daude parte hartzera.

Contacto Na Bai Berriozar

The land of the basques by Orson Welles

Bideoak. ¡Ojalá! Silvio Rodríguez

Bideoak. Azaroko Osoko Bilkura

Berriozar Bai en tu Email

Introduce tu direccion de correo:

El Tiempo en Berriozar

Artxiboa

Powered By Blogger